Працює з кахлями — «візитівка» мисткині — цементом, монтажної піною, цегляну кладку, природне каміння, черепицю, асфальт, створюючи унікальні скульптури. Малює картини фломастерами (проєкт «Фломореалізм»), створює колажі і перформанси. Художниця працює з локальним контекстом, приділяючи увагу взаємодії з місцем, його історією, людьми. Жанна Кадирова бере участь у різних фестивалях та резиденціях, зокрема як організатор, куратор мистецьких програм чи навіть як автор.
З початком війни в Україні Кадирова створила низку робіт, що осмислюють події в країні сьогодні: серія стікерів у вигляді російських ракет Russian Rocket 2022, що клеяться на вікна транспорту чи будівель в Європі, створюючи ілюзію пролітаючої ракети за вікном, серія вишитих картин на тему повітряної тривоги. Якщо на самому початку повномасштабного вторгнення мисткиня вважала мистецтво непотрібним, «не на часі», то всі сумніви щодо доречності та своєчасності творчості минули щойно артобʼєкти її авторства стали купувати за сотні тисяч євро — і Кадирова змогла спрямовувати ці гроші на допомогу українській армії.
Одним з таких проєктів став «Паляниця», який Кадирова реалізувала спільно з Денисом Рубаном, відшуковуючи каміння в річці та нарізаючи його як традиційний український хліб. Виставка «Паляниця» пройшла в рамках Венеційської бієнале в 2022 р. у галереї Galleria Continua. Продаючи елементи «Паляниці» на вагу по 1 євро за грам, вдалося зібрати понад 230 000 євро для допомоги українській армії.
Під час поїздок до військових Жанна Кадирова всотує образи війни, перетворюючи їх на артобʼєкти, серед яких: серія скульптур Harmless War, створена з посічених кулями шматків металу, проєкт «Біженці» зі знайдених у зруйнованих будинках та врятованих Кадировою будинків кімнатних рослин.
Двічі брала участь в українському павільйоні на 55 і 56 Венеційській бієнале, в головному проекті 57 Венеційської бієнале. Працює з GALLERIA CONTINUA, Gallery ZAHORIAN & VAN ESPEN. Живе та працює в Києві.